Πέμπτη 18 Αυγούστου 2011

LET'S GO SHOPPING!!




Ποιά γυναίκα δεν λατρεύει τα ψώνια?! Νομίζω καμία, και αν υπάρχουν ελάχιστες εξαιρέσεις, εγω δεν είμαι σίγουρα μια απο αυτές.!


Σε μια προσπάθεια μου να σας εμπνεύσω για τις καλοκαιρινές αγορές και για το πως μπορείτε να μετατρέψετε ένα ντύσιμο γραφείου σε ντύσιμο κατάλληλο για μια νυχτερινή, καλοκαιρινή έξοδο, συνάντησα το Διονύση ο οποίος με βοήθησε να  φέρω εις πέρας αυτή μου την αποστολή.

I know, η ποιότητα του βίντεο δεν είναι και η καλύτερη, αλλά έκανα ότι μπορούσα για να αισθάνεστε και εσείς οι shopaholic την "let's go shopping" διάθεση μου, αλλά βέβαια και για εμένα.. γιατί ψώνια χωρις φίλους είναι.. βότκα χωρίς λεμόνι- πίκρα.!








Ελπίζω να έκανα τη ζωή των εργαζόμενων κοριτσιών μια στάλα πιο εύκολη, και να σας βοήθησα να εμπνευστείτε.!! Good luck, and keep calm.

xo,xo. Fashion girls<3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

You might also like

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου